Meldt je klacht eerst per email of telefonisch waar je het product heeft aangeschaft. (Vergeet je telefoonnummer niet te vermelden.)
U heeft een aankoopbewijs nodig (de factuur)
Omschrijf duidelijk in je mail wat het probleem is
Voor snellere afhandeling: stuur foto’s waarop duidelijk te zien is wat het probleem is
Indien nodig moet het defecte product naar de technische dienst ter controle of reparatie. Indien er foto’s opgestuurd zijn, hoeft dit in sommige gevallen niet meer
Er zal dan een beoordeling plaatsvinden om te zien of het probleem/defect binnen de garantie valt.
Garantie voorwaarden
Bij problemen buiten de garantie zijn in de meeste gevallen ook reparaties of vervangende onderdelen mogelijk.
Garantietermijn geldt alleen voor de eerste eigenaar.
Bij professioneel of openbaar gebruik geldt een garantie termijn van 1 jaar op alle onderdelen.
In case of improper use the warranty will be void. Wear and tear of parts are not covered by the warranty
De garantie geldt vanaf betaal- of leverdatum en voor materiaal- en fabricagefouten.
Deze garantie beperkt zich tot vervanging van onderdelen
Door verkeerd gebruik of aanpassingen kan het toestel krachten krijgen te verduren waarop het niet berekend is. Schade door ongewoon gebruik, inbouwen of ‘aanpassingen’ valt niet onder de garantie.